Har du spørsmål eller trenger å komme i kontakt med oss? Nedenfor finner du svar på ofte stilte spørsmål. Hvis du fortsatt trenger å ta kontakt, bruk skjemaet ved siden av, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.

Vanlige spørsmål

Hva koster frakten?

Standardfrakt er 45 NOK på alle våre bestillinger, men vi har valgt å tilby gratis frakt på alle bestillinger over kr. 499,- NOK.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Vi har valgt å samarbeide med Klarna slik at du kan føle deg trygg på hvordan betalingen din håndteres.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar pakken min?

Vi leverer alle våre pakker med Bring i Norge. Avhengig av hvor i Norge du bor, kan det ta 2-6 dager før du har bestillingen din.

Hvor er fakturaen min?

Dersom du har valgt å betale med faktura, tar Klarna seg av dette. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, er den enkleste måten å finne den på hos MyKlarna.

Produktet mitt er for lite eller for stort. Hva gjør jeg?

Det er superenkelt å bytte hos oss ​​på MyHat. Gå til siden Bytte og Retur og følg instruksjonene der.

Mitt produkt var ikke som jeg trodde det skulle være. Hvordan kan jeg returnere det?

Ønsker du å returnere eller bytte en vare? Du har 14 dager åpent kjøp hos oss på MyHat.no. Hvis du angrer kan du lese mer om hvordan du gjennomfører en retur under Bytte og Retur.

Produktet mitt er ødelagt, hva gjør jeg?

Dersom noe er galt, eller produktet ditt er ødelagt på en måte som ikke skyldes slitasje, ønsker vi at du sender oss en e-post på info@myhat.no og merker den med «klage» i emnefeltet. For mer informasjon, vennligst les våre kjøpsvilkår.

Må jeg betale toll for bestillinger fra Myhat.no?

Nei, vi er Mva-registrerte i Norge, og alle bestillinger fra vår nettbutikk som leveres til Norge er derfor tollfrie.

TA KONTAKT

    Adresse:

    MyHat Scandinavia AB
    Lumavägen 1
    371 50 Karlskrona
    Sverige

    Tlf: +46 73 515 09 Man-Fre 09.00-11.00 Support in Swedish and English.