Har du spørsmål eller trenger å komme i kontakt med oss? Nedenfor finner du svar på ofte stilte spørsmål. Hvis du fortsatt trenger å ta kontakt, bruk skjemaet ved siden av, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.
MyHat Scandinavia AB, Luma vägen 1 , 371 50 Karlskrona, Sweden
Standardfrakt er 45 NOK på alle våre bestillinger, men vi har valgt å tilby gratis frakt på alle bestillinger over kr. 499,- NOK.
Vi har valgt å samarbeide med Klarna slik at du kan føle deg trygg på hvordan betalingen din håndteres.
Vi leverer alle våre pakker med Bring i Norge. Avhengig av hvor i Norge du bor, kan det ta 2-6 dager før du har bestillingen din.
Dersom du har valgt å betale med faktura, tar Klarna seg av dette. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, er den enkleste måten å finne den på hos MyKlarna.
Det er superenkelt å bytte hos oss på MyHat. Gå til siden Bytte og Retur og følg instruksjonene der.
Ønsker du å returnere eller bytte en vare? Du har 14 dager åpent kjøp hos oss på MyHat.no. Hvis du angrer kan du lese mer om hvordan du gjennomfører en retur under Bytte og Retur.
Dersom noe er galt, eller produktet ditt er ødelagt på en måte som ikke skyldes slitasje, ønsker vi at du sender oss en e-post på info@myhat.no og merker den med «klage» i emnefeltet. For mer informasjon, vennligst les våre kjøpsvilkår.
Nei, vi er Mva-registrerte i Norge, og alle bestillinger fra vår nettbutikk som leveres til Norge er derfor tollfrie.